hantimilon Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Etter ca 5-10 min så stopper spillet opp, og jeg må tab'e ut for å kom ut. Har prøvd å installert nyeste driver og siste betadriver. Ingenting ser ut til å fungere. Hva kan jeg gjøre?? Intel i5 4gb corsair vengeance Zotac gtx 570 ASUS P8Z68-V PRO Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Temperaturer? Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Flotte temp Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Lyder? Tastaturrespons? Vises muspeker? Event log? Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjermen bare fryser, så kommer "windows"pekern. Så når jeg alt-tabber så kommer beskjed om Battlefield 3 crashed eller noe sånt. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis du utdyper den "eller noe sånt" med kanskje litt teknisk informasjon forbundet med krasjet så tror jeg at det vil bli mye vanskeligere å finne feilen. Informasjon forvirrer.... ...eller var det omvendt? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjære alle, bruk battlelog til det den er til... sjekk info og forum! Dette er en kjent bug som plager gud veit hvor mange nå. Ingenting med temperatur osv... å gjøre. Faenskapet bare låser seg slik han beskriver. Ingen har ennå kommet opp med en forklaring på hva som skjer eller hvordan løse det. Jeg har spilt BF 3 siden mandag og fulgt forumet der også siden da. Folk har prøvd: - nye skjermdrivere - gamle skjermdrivere - ny bios til hovedkort - ny bios til skjermkort - underklokke skjermkort - nye lyddrivere - gamle lyddrivere - oppdatere punkbuster - ikke bruke lydkortet innebygd på hovedkortet - Spille uten SLI - Med SLI - Prøve annet skjermkort - Skjer med både nvidia og ATI - Reinstallere spillet - Reinstallere windows og spillet - Prøvd bare spille campaign Så.. ingen har ennå fått det til å virke. Noen sier at ditt og datt virker. Men problemet er at du kan spille kanskje en time så skjer det igjen uansett. Eller fem minutter, eller ti. Ikke noe fast tidspunkt. Veldig kjedelig. Får håpe det kommer en patch snart. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 sliter med det samme... baah.. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Sliter med det samme, men skjer bare mellom hver match. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 samme problemet her, idet deploy skjermen skal til å komme opp etter et map bytte, så låser spillet seg og jeg må ctrl alt delete for å komme meg ut i windows.. Godt å se at jeg ikke er eneste, trodde første gangen at det var det nye skjermkorte som var godt ad dundas! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) samme problemet her, idet deploy skjermen skal til å komme opp etter et map bytte, så låser spillet seg og jeg må ctrl alt delete for å komme meg ut i windows.. Godt å se at jeg ikke er eneste, trodde første gangen at det var det nye skjermkorte som var godt ad dundas! Akuratt SAMME problem har jeg og. Bare at det skjer for meg for HVERT ENESTE endt match :!: EDIT: Jeg disabled alle lydkort. spillet krasjet ikke lenger etter endt match. EDIT2: Nope, fortsatt krasjer etter endt match Endret 28. oktober 2011 av MadRos Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 får vel håpe det blir fikset asap.. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Er bare EN ting som hjelper: Vente på patch til BF3.. Er ikke hos oss problemet ligger. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489420350764/ Dette funka for meg Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Denne her fikset det på min pc. hadde akkurat samme problem, og etter jeg gjorde som han her sier så har det ikke krasjet en eneste gang! Prøv denne! 2sec for sein! Endret 28. oktober 2011 av -kjelli- Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 For dere som har Gigabyte 560Ti (eller andre 500-kort), og som sliter med at spillet kræsjer etter 10-30 min: last ned nyeste bios & flash skjermkortet. Dette fungerte for meg og en kamerat - nå har spillet sluttet å kræsje! Bios for OC-versjonen (obs; andre bioser for andre 560Ti-versjoner - sjekk siden!): http://uk.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3707&dl=1#bios Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489420350764/ Dette funka for meg er jo bare for 32 bit Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Sliter med det samme, men skjer bare mellom hver match. Hvilket skjermkort har du? Om du har Asus Smart Doctor og OSD tools installert, avinstaller disse. Jeg hadde også dette problemet, og har ikke crashet mellom matcher siden jeg fjerna disse Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Sliter med det samme, men skjer bare mellom hver match. Hvilket skjermkort har du? Om du har Asus Smart Doctor og OSD tools installert, avinstaller disse. Jeg hadde også dette problemet, og har ikke crashet mellom matcher siden jeg fjerna disse gtx 570. Takk for tipset. Skal testes ut neste gang det spilles Lenke til kommentar
thyes Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ok, bare hyggelig Jeg har et GTX 560 og det funka for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå