stranden Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PCen restarta plutselig og nektet å boote igjen. Søkte litt rundt og fant ikke så mye. Resatte bios med jumper og den boota opp igjen. Klokka ned CPU som har vært stabil i flere uker. Kjørte en kjapp test med Prime 95 i 40 min ,og skrudde av igjen. Med en gang jeg skrudde av nesten, så slo pcen seg av igjen. Denne gangen får jeg den ikke på igjen. Jeg søkte mer rundt, og famt et nøyaktig samme problem på tomshardware.com. Det emnet ble også opprettet i dag, og det er 2 som fikk samme problemet i dag. Merkelig.. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Har prøvd å tatt ut ene minnebrikken, men det funket ikke heller. CPU LED lyser rødt. Jeg har i5 2500k, Asus p8z68 PRO, Corsair xms3 2x4gb, gtx 460, m4 crucial. Hyper 212. Her er Toms tråden: http://www.tomshardware.co.uk/forum/299757-12-asus-p8z68-boot-error Lenke til kommentar
sollie Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva ble svaret ?, skal bygge opp en pc ( for 3 gang) med dette hovedkortet. har hatt 2 stk gene-z med minne error uansett hvilkne type minne jeg prøver. Så da prøver vi et nytt HK. så på cpu sokkelen i går, og den så strøken ut, ingen borte eller bøyd. i2500k , 212 kjøler, vengeance brikker ,560ti ,750w corsair,. Lenke til kommentar
reneraymond Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har akkurat samme problemet.. Jeg skrudde sammen pc'en i går, og i dag etter 5 timer med BF3 slo pc'en seg plutselig av. Når jeg slår den på starter vifter og CPU led lyser rødt, er på i 5 sek for å så starte på nytt og blir på.. Ikke noe skjermbilde eller kontakt med mus og tastatur... Har prøvd det meste "tomshardware" foreslo.. Kan noen fortelle meg en enkel og grei løsning så jeg kan fortsette med BF3? Asus P8Z68 V-PRO i5-2500k kingston hyperx ram 1600MHz Gigabyte gtx 580 SO OZC 120GB SSD 1200W Chieftec nitro PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå