AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei, har en jente jeg har holdt på med 1 mnds tid nå, å vært sammen så å si hver helg. Hun har fått urinveisinfeksjon, og går vist på antibiotika mot dette. Hun sier at pga antibiotikan kan hun ikke ha sex ? At dette ødelegger kuren? Har absolutt aldrig hørt om noe slikt.. Stemmer dette? for jeg lurer rett og slett på om hun er nervøs og faktisk bare ikke vill ha det, eller om dette stemmer. Men vi leker jo en del, men fåkke gjøre noe sån rent sexuelt untat kyssing, og beføling da hun sier hun ikke greier å motså fristelsen til å ha sex vis jeg går enda lenger, og da ødelegger kuren vis jeg faktisk har sex med henne. Så, noen som har noen aning? Postet av anonym: f0744873b0bc62a5013fc9d48fe18d9b Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Seksuell aktivitet frarådes under en antibiotikakur mot urinveisinfeksjoner. Sex øker risikoen for å spre den eksisterende infeksjonen samt å tilføre fler bakterier når du forsøker å bli kvitt de som allerede er der. Det å svømme i badebaseng er også frarådet. Se også her 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Husk at antibiotika ofter ødelegger hormonbalansen, og derfor så fungerer ikke P-pillen. Det er mange som går på den smellen. Men på en annen side: Vis hun tror det, så er det vel greit nok. Hun vil vel redusere sjansen for at noe annet lugubert skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå