Tastatur Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei, jeg har planer om å skaffe meg en tablet, men i den forbindelse lurer jeg på hvor langt Android har kommet når det gjelder apps, er utvalget tynt, eller er det de som er beregnet for telefon som det går mest i? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) For min del så er det ikke noe savn etter flere apps, jeg trenger egentlig ikke mer enn kanskje 10 apps. Tror egentlig ikke at du vil savne noe eller føle at det er lite å ta av. Men flere gode spill hadde ikke skadet. Mengden av apps vil jo også øke kraftig i nærmeste framtid, så jeg ser ikke noen grunn til å vente, med mindre du vil vente på f.eks. Asus' nye Prime eller 7.7" til Samsung. Det er naturligvis flere apps til telefonene, men veldig mange apps kjører helt fint på både telefon og nettbrett. Endret 31. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
timeline Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har Android tablet, og jeg er fornøyd med den til mitt bruk. Og det er vel det som er kjærnen, altså hva du skal bruke den til. Hva skal har du tenkt å bruke tableten til ? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har brukt både ipad og asus transformer. kan ikke si at jeg er imponert over utvalget av apps til android tablet. Enten så er det for at android market er forferdelig dårlig til å promotere de appene, eller så fins det rett og slett ikke så mange. på appstore var det alltid noen spennende men kanskje ikke absolutt nødvendige apper å laste ned. på android market er det ikke like spennende. Men det er nå meg da. I appstore så finner du apps til det meste og litt til. på android market finner du stort sett bare det nødvendigste. Det er min erfaring ihvertfall. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har prøvd Ipad og Asus Transformer og må si meg mest fornøyd med Asus transformer med og uten tastaturet! Android Market er meget bra... Du kan tilogmed gå inn på Internett https://market.android.com/ og finne apps... Har Galaxy SII android telefon også og er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå