Gå til innhold

Hva er intrykket av Android-baserte tablets?


Tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så er det ikke noe savn etter flere apps, jeg trenger egentlig ikke mer enn kanskje 10 apps.

 

Tror egentlig ikke at du vil savne noe eller føle at det er lite å ta av. Men flere gode spill hadde ikke skadet.

 

Mengden av apps vil jo også øke kraftig i nærmeste framtid, så jeg ser ikke noen grunn til å vente, med mindre du vil vente på f.eks. Asus' nye Prime eller 7.7" til Samsung.

 

Det er naturligvis flere apps til telefonene, men veldig mange apps kjører helt fint på både telefon og nettbrett.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Har brukt både ipad og asus transformer. kan ikke si at jeg er imponert over utvalget av apps til android tablet. Enten så er det for at android market er forferdelig dårlig til å promotere de appene, eller så fins det rett og slett ikke så mange.

 

på appstore var det alltid noen spennende men kanskje ikke absolutt nødvendige apper å laste ned. på android market er det ikke like spennende. Men det er nå meg da.

 

I appstore så finner du apps til det meste og litt til. på android market finner du stort sett bare det nødvendigste. Det er min erfaring ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...