AndersT2 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Til den PCen som primært brukes til nettsurfing, en IBM PC, med IBM Tastatur, så er det 2 knapper som sitter sammen med pil tastene, som er til å gå frem og tilbake i nettsider. Det tastature som jeg har på den andre maskinen, Logitech, har ikke disse, og det er litt irriterende når man er vant til å bruke dem. Jeg letet på komplett men fant ingen, vil helst a trådløst. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvor gammel er IBM maskinen? det virker som det tastaturet er laget spesielt for IBM, så du må nok kontakte IBM norge for å få tak i det... Men i stedet for å kjøpe nytt tastatur gan du gå over til Opera nett leser, der kan du velge å enten bruke "z" og "x", eller "mouse gestures" for å bla frem og tilbake i historien Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva med en mus som du kan bruke til å gå frem og tilbake i nettsider. Har den selv og er godt fornøyd. Du får det som pakke løsning med tastatur også. Der har du riktig nok muligheten ved å trykke på F5 og F6 knappene for å gå frem og tilbake der da. Eller du har en tilbake knapp helt på venstre siden. Med skroll funksjon. Microsoft har også en mus som funker. Bare noen tips. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Eller du kan bruke Mozilla/Firebird.. Der kan du og kjøre mousegestures... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Men i stedet for å kjøpe nytt tastatur gan du gå over til Opera nett leser, der kan du velge å enten bruke "z" og "x", eller "mouse gestures" for å bla frem og tilbake i historien Det vil si holde inne høyre museknappen og dra til en av sidene. Det funker meget bra det også. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Eller rett og slett bruke ALT-piltast. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det å lære seg snarveier i nettleseren din er nok det billigste trikset for å bøte på dette problemet. Som andre nevner er Opera briljant om du kun vil bruke musa når du er på nett. Mouse Gestures er enkelt og greit genialt! Dette kan du få som en plug-in til Explorer hvis du bruker den. Uansett råder jeg deg til å sjekke ut Opera (eller evt. Mozilla/Firebird). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Eller rett og slett bruke ALT-piltast. eller rett og slett bruke mouse4 og mouse5 på intellimouse explorer'en. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Har logitechs MX 700 mus, og det funker jo bra med de knappene, men har vanen å bruke de 2 knappene, fordi jeg ikke har det på den andre musa, og vaner er vonde å vende, så det hender at jeg trykker inn knappen som ikke er, litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå