AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei, jeg er en gutt som er i starten av puberteten. Har dame og vi har vært sammen i snart 1 år. Vi har hatt et bra seksuelt forhold helt til for en uke siden. Så til saken: I våren 2011 ble jeg introdusert for cannabis, og har røyket kanskje en gang hver 2. uke siden den gang. Men forrige mandag til torsdag så røyket jeg 2 ganger hver eneste dag, ca. 2 gram på mandag, 2 gram på tirsdag, 2 gram på onsdag og 2 gram på torsdag. Etter den torsdagen så har jeg ikke hatt noe lyst i det hele tatt på sex. Hun maste litt på lørdagen og vi prøvde selvom jeg ikke var noe kåt i det hele tatt. Det har aldri skjedd før, vanligvis så er det jeg som maser. Ikke nok med at jeg ikke var kåt, jeg fikk den heller ikke ordentlig stiv og selvom vi holdt på en god stund så fikk jeg heller ikke ereksjon. Jeg har prøvd å onanere 2-3 ganger hver dag etter lørdag men jeg får den fortsatt ikke ordentlig stiv og heller ikke ereksjon. Jeg begynner å bli ganske redd, men har ikke turt å oppsøke lege enda. Postet av anonym: 784597c68d561c9bab026ce96739705a Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Anbefaler lege her kompis. Moral preik: DONT DO DRUGS! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du trenger ikke å oppsøke lege før du har sluttet med cannabis. Hvis du fortsatt ikke får ereksjon 1 måned etter du har sluttet, da bør du oppsøke lege. Det er seff mulig at du har andre problemer i tillegg, er du urolig for dette, bør du søke lege uansett, men da bør du nevne bruken din. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Som andre sier, ta en pause med cannabis, det er ulovlig og kan gjøre deg sløvere. Om det ikke hjelper gå til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå