Gå til innhold

HJELP! Får ikke til å åpne et program (origin)

JarleL

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forhåndsbestilte BF3 i går og tenkte jeg kunne laste det ned gjennom Origin om natten. Men fikk ikke programmet til å åpne seg.

Så når jeg i dag sat meg ned etter jobb og skulle prøve igjen og få prøve å spille BF3 som jeg har gledet meg til, så funket det ikke i dag heller er ikke noe ekstrem ekspert på dette området, så jeg spør etter hjelp her

Når jeg går innpå "origin.exe" for å starte programmet virker det som om det ikke skjer noe som helst, og det kommer heller ingen origin logo nede til høgre ved klokken som jeg kan gå innpå heller. eneste jeg kan finne er at en prsess er i gang når jeg sjekker innpå windows oppgavebehandling. men prosessen bruker berre 5500kb, og vil tru det skulle ha brukt litt mere.

håper på raskt svar fra noen som kan hjelpe meg, vil prøve ut BF3! hehe =D

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har restartet maskinen, avsluttet prosessen, avinstalert/innstalert mangen ganger. men fremdeles, samme som skjer.. :(

starter origin-> eneste som skjer er prosessen som vises i oppgaebehandling->også forsvinner den av seg selv etter 30sek-1min.

Alldrig vert borti noe lignende, søkt på google om folk har hatt samme problem, men har ikke funnet noen.

Lenke til kommentar

Må sei meg fullstendig enig med deg i at Origin er noe drit, liker mye bdre steam! :)

Men ja, har også dobbeltklikket (som man som oftest gjør) på origin, men er ikkje så heldig som deg med at det plutsleligt starter etter litt.. :(

Har funket før, men har ikke brukt det på 2-3 uker. Men fremdeles sært at det plutseligt ikke skal fungere nå..

Lenke til kommentar

Eg liker godt steam, så slepper man å ha alle platene liggendre rundt, men har kjøpt mange spill på plater også :)

Men nå har det seg sånt at eg har bestilt BF3 på nett, og får ikke til å spille det i og med at origin ikke funker, så er helst ute etter å få det til nå, kjenner sinnet bygger seg opp mot EA nå...

ting skal ikke vere lett nå til dags! hehe ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...