Gå til innhold

Hva skal jeg gå som til halloween/Hvor får jeg kjøpt?


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Var på nille i dag og fikk fikset litt sminke og en parykk som absolutt ikke passet, damn. Så jeg må skaffe noe i løpet av morgen dagen. Noen tips til hva jeg kan kle meg ut som, og eventuelt hvor jeg kan finne noe å gå i? Kunne tenkt å bare kjøpe et kostyme, men det blir kanskje litt dyrt. Synes det blir litt for dumt å bare ta på masse sminke og si "Jeg er punker!" (Ja jeg har gjort det i noen år). Samtidig vil jeg ikke ha noe som er direkte anstøtende. Tipppps?

 

Hvordan funker sånne hårspray bokser egentlig? Blir det bare dritt?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha huff prøvde å google "last minute costumes", beste jeg fant; "Dress all in black, tie a shot glass around your neck. What are you? A shot in the dark!"

 

Haha herre så facepalm.

 

Men tenkte kanskje jeg bare skal kjøre på som David Bowie, sminker meg som på bildet i ansikte, også tar jeg bare på en stram svart genser og ei trang rød dressjakke over pluss vanlige jeans. Tror dere det funker? Vet at det ikke er helt likt han, men det er jo litt i den stilen han kjørte. What say you?

 

Kommer ikke til å bli i nærheten som så bra på det bildet, jeg har bare Rød, Blå, hvit og svart billig sminke, men bare jeg får det til å ligne litt så blir det vel bra? :) (Orker ikke å farge håret heller)

 

 

fb636f0eb0d75a76_David-BowieDanny.jpg

 

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Det er kanskje sent nå, men hvis du har blåmaling, kunne du malt halve ansiktet blått og sagt at du var Braveheart.

 

Hvis "a shot in the dark" skulle fungert på norsk, måtte du brukt en sprøyte istedenfor et shotteglass, så du blir "et skudd i mørke".

 

Selv låner jeg bare en enkel grønn maske av lillebroren min i kveld.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...