JarleL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Jeg forhåndsbestilte BF3 i går og tenkte jeg kunne laste det ned gjennom Origin om natten. Men fikk ikke programmet til å åpne seg. Så når jeg i dag sat meg ned etter jobb og skulle prøve igjen og få prøve å spille BF3 som jeg har gledet meg til, så funket det ikke i dag heller er ikke noe ekstrem ekspert på dette området, så jeg spør etter hjelp her Når jeg går innpå "origin.exe" for å starte programmet virker det som om det ikke skjer noe som helst, og det kommer heller ingen origin logo nede til høgre ved klokken som jeg kan gå innpå heller. eneste jeg kan finne er at en prsess er i gang når jeg sjekker innpå windows oppgavebehandling. men prosessen bruker berre 5500kb, og vil tru det skulle ha brukt litt mere. håper på raskt svar fra noen som kan hjelpe meg, vil prøve ut BF3! hehe =D på forhånd takk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er nok med ein tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg