førstegangsbygger Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Prøver å installere wine nå. Jeg har lastet ned siste utgave fra www.winehq.org i rpm-format for mdk 9.1. Pakket ut pakken. Jeg får ikke til å starte notepad, som skal følge med. Da står det på http://www.winehq.org/site/howto at jeg skal lage filstrukturen selv. Har forsøkt å gjøre det etter anvisnigene. Så skal jeg kopiere noen filer fra en mappe wine-20030709/documentation/samples til HOME/.wine/Windows. Jeg finner ikke mappen jeg skal kopiere fra. Takker og bukker for all hjelp. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Fra Konsoll når jeg prøver å åpne notepad: [asmund@localhost asmund]$ wine notepad.exeWarning: no valid DOS drive found, check your configuration file. Warning: could not find wine config [Drive x] entry for current working directory /home/asmund; starting in windows directory. Invalid path L"c:windows" for L"windows" directory: does not exist. Perhaps you have not properly edited or created your Wine configuration file, which is (supposed to be) '/home/asmund/.wine/config'. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Last ned wine-tools, så slipper du å sette opp alt manuelt, av windows-disker og slikt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ? Piratkopiering er ikke tillatt på disse forumene. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 nano ~/home/.wine/config Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 men er det noen som veit om Win4Lin går ann å skaffe for en billig penge her i norge ? evt "gratis" ?? ? Piratkopiering er ikke tillatt på disse forumene. va nok ikke det i meinte ;D lurte på om noen solgte lisenser i norge for en billig penge eller så å så gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå