Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 lurer litt på hvor populært det er å samle på kniver blandt forum brukerne. jeg ser at det er startet noen få tråder før, som bare har død ut. jeg tenker at du ikke trenger å ha 50 dyre håndlagede kniver for at det skal kalles en samling. til dere som ikke samler på kniver, hvordan ser dere på knivsamlere? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) lurer litt på hvor populært det er å samle på kniver blandt forum brukerne. jeg ser at det er startet noen få tråder før, som bare har død ut. jeg tenker at du ikke trenger å ha 50 dyre håndlagede kniver for at det skal kalles en samling. til dere som ikke samler på kniver, hvordan ser dere på knivsamlere? Samle på kniver er vel en grei sak..har en del selv,som jeg sjøl har laget..,blad kjøpt,og selvsydde slirer og former skaftene selv...bruker flammebjørk..blir så fint mønster i det;) Endret 27. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 hvor kjøper du knivbladene? hvilken pris og kvalitet er det? har du bilder? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://www.brusletto.no/index.php?sideID=424&ledd1=38 Der kan du kjøpe knivblader fra Brusletto. Har laget kniv selv, med blad kjøpt fra brusletto. Ble et greit resultat, og kvaliteten har jeg ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hvor kjøper du knivbladene? hvilken pris og kvalitet er det? har du bilder? Ser du fikk svaret..brusletto går for å være kvalitetsblader og fåes i alle størrelser;)..bilder har jeg ikke;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå