Gå til innhold

[Løst] Brute force bitlocker passord

sakke

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har for første gang i mitt liv prestert å glemme ett passord, og det var selvfølgelig på den eneste gjenstanden jeg ikke kan få nytt passord tilsendt på e-post! Jeg kjenner til de mulige kombinasjonene det kan være, men greier ikke finne den riktig kombinasjonen av capslock og ord.

Er det noen som vet om jeg kan bruteforce bitlocker(siden jeg kjenner delene i passordet, bare ikke kombinasjonen), eller om det finnes en annen måte jeg kan gjøre dette på?

Jeg vet at ikke bitlocker kan hackes, men tenkte kanskje det var mulig da jeg hadde noe å gå etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagde du ikke passordresetdisk heller? Bare neste neste neste finish?

Du kan vel ikke dekryptere slik ut av det blå

bruteforce prøver å finne riktig passord utifra en ordliste trodde jeg? og siden jeg vet alle passordene mine, bortsett fra dette(som er en kombinasjon av flere passord) - så tenkte jeg det var mulig. Jeg lagret PDF fil med gjennopprettningsnøkkel(eller hva enn det heter), men formaterte pcen for 3 uker seff :|

Lenke til kommentar

Da må du lage din egen fil med alle mulighetene det kan være og da kan du jo bare skrive inn det selv.

Brute force vil jeg anbefale ifra linux -live -cd

Har aldri prøvd meg, men vet hvordan det funker delvis. Hvordan gjør jeg dette i linux? Har du noe å linke til :)? Har smått erfaring med linux, men ikke noe å juble hurra for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...