Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefaling av headset

Error

Anbefalte innlegg

Hei, driver for tiden og ser etter headset jeg kan få i julegave.

Dette er vel det dere burde vite:

Budsjett: Rundt 1500. Kan gå opp til 2000 men å holde seg på ca. 1500 er definitivt å foretrekke.

Størrelse: Er litt usikker her. På den ene siden er det irriterende med klokker som dekker hele øret siden de er så store og knotete å ta seg med steder, men samtidig har jeg lagt merke til at jeg (unormalt?) raskt føler fysisk ubehag i ørene når jeg har på klokker som ligger på øret. Tror derfor jeg går for heldekkende, så fremt dere ikke anbefaler noen headset som er godt over gjennomsnittet behagelige.

Type: Vet ikke helt hva "type" betyr, men vil gjerne ha noe lydisolasjon (både stoppe lyd utenfra, og stoppe alt for mye lyd fra å lekke ut).

Bruksområde: Musikk (utelukkende)

Tillegsinfo: Skal kunne kobles til en iPhone. Hører for det meste på musikk via spotify, dvs. mp3 med 320 kbit/s bitrate. Skal ikke ha mic. Jeg hører forøvrig sjeldent på høy musikk pga noen mindre hørselsproblemer jeg har hatt fra jeg var liten, så er ikke viktig for meg at headsettet kan pumpe ut latterlig mye lyd.

Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Er ikke så flink på dette med lydbilde, men siden jeg hører på ganske mange forskjellige sjangre* vil jeg ha et godt "allround" lydbilde. Hører nesten ikke på techno/trance etc i det hele tatt, og på den andre enden av skalaen er Metallica og Tool det mest heavy som spilles, så ting som er mer "ekstremt" en det trengs ikke å bli tatt høyde for.

Har for tiden et standard apple-headset, og som kjent er det helt rasstapp dårlig.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...