ti Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har pinnacle 7 som jeg har brukt med hell en stund, men når jeg skulle hente prosjekter for å jobbe videre med dem, fikk jeg beskjed om at "... the file could not be opened". Hva kan ha skjedd, og hva skal jeg gjøre for at disse filene igjen kan åpnes? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ikke vært borte i denne før..., men hva om du forsøker å kopiere prosjektfilen og forsøke å åpne kopien? /Øystein :o Lenke til kommentar
ti Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 har prøvd på det, men får samme beskjed. Det må kanskje nevnes at jeg prøvde å innstallere pinnacle 8 uten hell før dette problemet dukket opp. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du kan ringe Pinnacles supporttelefon på tlf. 23 50 00 59. Disse tror jeg kan sende deg reg delete for Studio. Dermed kan du avinstallere Studio og fjerne restene med reg delete'n. Installer på nytt og du bør være oppe å gå. /Øystein :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå