Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei Har en Mac mini på HDMI 1 som jeg bruker til f.eks musikk Også har jeg GET boksen på HDMI 2 Noen som vet om det går å kjøre lyden fra mac mini og bilde fra get boksen? Skik at jeg f.eks kan ha på musikm når jeg ser på tv. Takker for svar Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er alltid lurt å skrive hvilken forsterker det gjelder. Men etter min erfaring så går ikke dette på noen forsterker dessverre. Da må du gjøre som jeg har gjort, å bruke optisk. For de fleste forsterkere kan velge inngang, mellom HDMI, digital og analog. Men ikke alle igjen bruker da bilde fra HDMI samtidig. Man må da gjerne litt opp i prisklasser på forsterkere. Det letteste alternativet er nok at man kjører HDMIen fra GET rett i TV, og henter lyden for GET enten med digital kabel, eller en kabel fra TV. Da kan du gjøre hva du vil med forsterkeren. Dette vil fungere i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 var det jeg tenkte meg, det står hviken forsterker det er i tittelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå