sebbur Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Alle de du har satt i parentes har vært å finne på Meny her (Trondheim). Krysser det som krysses kan for at de også har Irn-Bru! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gikk innom min nermeste Meny i dag. Fant ikke Irn-Bru Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor ikke brusmaskin? Etter jeg kjøpte for ca 1 år siden så har jeg ikke kjøpt en eneste brus. Er jo en helt fantastisk dings. Alltid brus/farris tilgjengelig og så deilig å aldri måtte drasse med tung brus fra butikken og ikke minst pante-herket. Synes det er rart så mange fortsatt kjøper brus når det er så mye enklere, billigere og ikke minst mye morsommere å lage det selv. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ja er mye bedre å lage selv, kjøpe cola sirup og litt coke å blande inn Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor ikke brusmaskin? Etter jeg kjøpte for ca 1 år siden så har jeg ikke kjøpt en eneste brus. Er jo en helt fantastisk dings. Alltid brus/farris tilgjengelig og så deilig å aldri måtte drasse med tung brus fra butikken og ikke minst pante-herket. Synes det er rart så mange fortsatt kjøper brus når det er så mye enklere, billigere og ikke minst mye morsommere å lage det selv. Hint: Det har noe med smaken å gjøre 1 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Iskald cola på boks er favoritten min! Utenom det er jeg glad i Fanta. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Iskald Dr.Pepper og Cola Vanilla på box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå