Macklemore Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hamar julebrus er den beste rusen! <3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ett spørsmål jeg har: Hvem vet forskjellen på Eventyr-brus med grønn etikett og lilla etikett? Forskjellig eventyr? Liker det meste av brus, men favoritten er glasscola, uten tvil. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Går for set meste Pepsi Max, men også en del av verdens beste juletbrus, fra Cab selvsagt. Ellers er det andre sukkerfri bruser. Bacon pølse passer dog kun med vanlig coca cola Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Pepsi Max er jo klart den beste brusen. Det er egentlig ikke noe mer å snakke om. Moderator kan stenge tråden. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Pepsi Max er jo klart den beste brusen. Det er egentlig ikke noe mer å snakke om. Moderator kan stenge tråden. Yeah Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nå går det mest i Dhals julebrus, men til vanlig er sprite min klare favoritt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Rød julebrus 1.5 på Bunnpris er god og billig.....Mack er dyrt , 16 kr for 0.5 :/ Endret 30. november 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Brus er best Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Favoritten må vel være Villa. Nå i juletider er det nok bare julebrus det går i. Oppdaget julebrusen av Lerum for noen dager siden, en brus jeg synes er fantastisk! Uheldigvis fikk den bare en toer på Aftenpostens undersøkelse. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Solo sitron er fantastisk når man trenger en forfriskning. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Pepsi Max er jo klart den beste brusen. Det er egentlig ikke noe mer å snakke om. Moderator kan stenge tråden. Yeah Flott at det er flere som har innsett dette. Jeg synes det er helt utrolig at pepsi max faktisk klarer å slå alle andre lettbrus produkter, samt sin egen sukkerutgave. Må legge til at den også er mye bedre enn vanlig Cola også, som etter min erfaring har en forferdelig ettersmak. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Savner muligheten til å finne 7UP Cherry og Irn-Bru i vanlige butikker i Norge. Irn-Bru, O hellige Irn-Bru! Bildet er tatt i London sist jeg var der, for ca to og en halv måned siden. Dessverre er alle konsumert. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott at det er flere som har innsett dette. Jeg synes det er helt utrolig at pepsi max faktisk klarer å slå alle andre lettbrus produkter, samt sin egen sukkerutgave. Må legge til at den også er mye bedre enn vanlig Cola også, som etter min erfaring har en forferdelig ettersmak. Helt enig med deg. Cola kan drikkes en sjelden gang, men da skal den være iskald fra glassflaske. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hehe. Får alltid et ekkelt lag på tenna etter jeg har drukket Cola Pepsi Max 4-ehvur! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Savner muligheten til å finne 7UP Cherry og Irn-Bru i vanlige butikker i Norge. Det er mulig, Middelthon importerer 7UP Cherry og Gourmet Import/CF Food importerer Irn-Bru, så du hvis noen av nærbutikkene dine er med i Norgesgruppen så kan du høre med dem om de kan bestille det inn for deg. Kjøpte meg en boks Irn Bru på Helgø Matsenter senest på mandag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) De har solgt Irn-Bru på Meny her i flere år i hvert fall. Ikke spesielt dyr heller. Endret 1. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg bor i Moss i Østfold Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er nok et stykke unna der jeg bor. Men jeg tror jeg skal stikke innom den nermeste Meny i umiddelbar fremtid. Hvis ikke ser det ut som at jeg får prøve å legge inn Moss i en reiserute! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg bor i Stavanger. Du får bare mase på den lokale Menyen din, de kan sikkert ta det inn. De kan gjerne også få inn en del forskjellig importbrus fra Oluf Lorentzen også (type Vanilla Coke, Cherry Coke, Dr. Pepper Cherry osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå