Toalettet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg syns vi skal ha en egen brustråd! Hvor vi kan diskutere alt som har med leskedrikker å gjøre! Mine favoritter er: Eventyr-brus,Coca-cola, Hamar's julebrus! Og hva syns dere om utvalget og sortimentet Norge har av brus? For lite? Ett spørsmål jeg har: Hvem vet forskjellen på Eventyr-brus med grønn etikett og lilla etikett? Endret 27. oktober 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 SOLO_sitron Lenke til kommentar
Flying Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Savner muligheten til å finne 7UP Cherry og Irn-Bru i vanlige butikker i Norge. 2 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) 'Nuff said! Julebrusen tar en god pallplass! Men jeg syns helt ærlig at hvis denne er iskald er minst like god! Endret 30. oktober 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Iskald Pepsi Max når du er skikkelig tørst er nok noe av det beste som finnes. Coca-Cola er altfor søtt. Sweppes Lemon kommer vel på andreplass. 2 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Beste brus er Urge. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Coca Cola er klart min favoritt. Når jeg ikke drikker cola holder jeg meg til Eventyr brus, Fanta eller Urge. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Iskald Pepsi Max når du er skikkelig tørst er nok noe av det beste som finnes. Coca-Cola er altfor søtt. Sweppes Lemon kommer vel på andreplass. Erm... Pepsi Max er da myyyyyye søtere enn Coca-Cola Og for å ikke spore helt av: Solo er den klart beste brusen! Endret 11. november 2011 av Llandari Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Erm... Pepsi Max er da myyyyyye søtere enn Coca-Cola Når jeg drikker Coca-Cola kjenner jeg et lag med sukker som setter seg i tenna. Kjenner ikke dette når jeg drikker Pepsi Max. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Litt synd at den ikke er så lett å få tak i i Norge. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pepsi max og all annen brus uten sukker suger. Fanta og cola er dem jeg liker best tror jeg. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 FØRSTE PLASS: ANDRE PLASS: TREDJE PLASS: 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Erm... Pepsi Max er da myyyyyye søtere enn Coca-Cola Når jeg drikker Coca-Cola kjenner jeg et lag med sukker som setter seg i tenna. Kjenner ikke dette når jeg drikker Pepsi Max. Samme her. Pepsi Max Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 min favoritt zoomboy: hvor får man kjøpt mtn dew? aldri sett den før Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Litt synd at den ikke er så lett å få tak i i Norge. Hva smaker denne brusen? har hørt så mye om den. sprite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dr Pepper og Cherry Coke Røde julebrusen til Borg er god......julepærebrusen til Grans oxo. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Litt synd at den ikke er så lett å få tak i i Norge. Hva smaker denne brusen? har hørt så mye om den. sprite? Jeg vil si at det er en slags blanding mellom Sprite og Urge. En ganske søt drikke, og smaker fantastisk. Ellers er jeg enig i Dr. Pepper. Man blir avhengig. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Aass julebrus er den beste brusen tett fulgt av Urge og 7-up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå