johnreily Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) -Kjøpte plate på elkjøp. Har oppdatert origin. Har ikke installert spillet ennå, ei heller lagt inn nøkkel kode. Fikk etter kort tid beskjed om att serveren var opptatt eller noe i den duren. Prøvde igjen. Sitter nå og ser på "snurrende sol" jeg også, 10min and counting.... -etter ca 30min. fikk jeg lagt inn koden. Så kom "sola" igjen..... -57 minutter til, bekreftet bruker, og så litt "sol" igjen.... -Ca 3 timer senere og.. "gratulerer du har aktivert spillet" Installerer nå... -Etter installasjon er ferdig og jeg prøver å starte spillet dukker det opp en feilmelding. Kan ikke aktivere BF3 på denne maskinen osv. -Prøvde å starte igjen og da virket det plutselig. Fikk spillt en drøy halvtime før spillet frøs (kanskje pga gammel skjermdriver). Endret 27. oktober 2011 av johnreily Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/165/7667672.page Samme problemer andre steder i verden. Det ser ut som Origin sentralt er nede. Elendig av EA. Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EA posted på battleloggen nuh: Actually we experience some problems with Origins Battlefield 3 activation process. We investigate the situation and work on a solution. As soon as we have new informations, we will inform you. Lenke til kommentar
r_k Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1446887-i-cant-activate-battlefield-3-a.html Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 @BattlefieldBattlefield @artemis_fowl5 We're currently experiencing issues at the moment. Sorry for the inconvenience! We're working on it! ^CH 3 min ago Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Avinstallerte Origin her (Ikke BF3), startet opp igjen, fikk beskjed om at BF3 måtte oppdateres, 11,4 GB helt på nytt igjen... Samma her, er på 40% nå og vet ikke hva som skjer når jeg når 100%. Får sikkert samma feilen tipper jeg.. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Til dere som har kjøpt spillet på DVD. Origin laster ikke ned noen ting fra nett under installasjonen. Den leser av DVDene selv om det står at Origin laster ned fra nett. Derfor folk med 25/5 linjer "laster ned" 4-5 ganger raskere enn de har linje til Sliter forøvrig med de samme problemene selv. "!&%??"¤ irriterende! Nå klarer jeg ikke logge inn med origin engang. Det starter bare opp i offline modus.. Endret 27. oktober 2011 av Xenofil Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 For guds skyld, kan ikke EA fikse dette!! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EA posted på battleloggen nuh: Actually we experience some problems with Origins Battlefield 3 activation process. We investigate the situation and work on a solution. As soon as we have new informations, we will inform you. Link til post? Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk en popup i Origin for et øyeblikk siden der det sto at EA sliter med aktiveringer. Antar det spretter opp ny beskjed når det er fikset.. Får spille litt QL så lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Helt latterlig å lansere et av årets største og mest populære spill på en beta-plattform, noen mangler mye på femmeren. Oh'rly? Endret 27. oktober 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har endelig kommet forbi den roterende sola to ganger nå, men lyset er definitivt ikke sterkere på den andre sida. Det eneste som skjer er at jeg blir bedt om å lage en ny Origin konto. Når jeg klikker på "Jeg har allerede en konto" alternativet så blir jeg bedt om å logge inn selv om jeg allerede er logget på Origin, deretter klikker det igjen. For noe tungvind drit de har greid å koke sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ryktene sprer seg: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4174/battlefield-3-kunder-raser Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hmm, nå får jeg bare melding om at spillet ikke er riktig installert... Håper jeg ikke må legge det inn på nytt. jeg har så dårlig linje at patchen på 500 mb fort tar 3 timer... Lenke til kommentar
johnreily Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 472MB oppdatering på lanseringsdagen, det kunne de spart seg for. Hva med å utvikle/teste ferdig før de selger ett spill. (tar sin tid med bare 2,5Mb linje). Lenke til kommentar
Strd Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sliter også med aktiveringen, det er uten tvil limited edition ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sliter også med aktiveringen, det er uten tvil limited edition ja Haha, jeg lo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser ut til å fungere nå ! Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hadde den activation greia lenge jeg også, nå får jeg plutselig opp: There is a problem with your game's setup ...... noen flere som får dette problemet? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hadde den activation greia lenge jeg også, nå får jeg plutselig opp: There is a problem with your game's setup ...... noen flere som får dette problemet? :S Fikk den, "kryssa" den ut, startet spillet på nytt og WOILA :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå