akselme Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Bare jeg som reagerer på at de har valgt å la morderen sitt liv stå øverst, å de drepte under? Oppsummerer vell all sympati og følelser VG har rundt dette. Endret 27. oktober 2011 av akselme Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser ikke helt hvorfor dette nødvendigvis er så farlig? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser ikke helt hvorfor dette nødvendigvis er så farlig? Ganske latterlig at de prioriterer livshistorien til morderen og stapper de døde lenger ned i artikkelen. Det er ikke farlig, det er bare patetisk. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tja, kanskje fordi det faktisk er flere folk som klikker innom livshistorien til morderen, enn folk som klikker inn på listen over de døde? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nå har vel VG innrømmet at de velger forsider som selger. Denne saken er intet unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå