alexey1337 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hei, Har akkurat satt sammen den nye pcen, men fant fort ut etter jeg hadde installert OS at CPU var veldig varm. Tenkte derfor at jeg måtte installere drivere til CPU vannkjøling for å få den igang, men når jeg kjører programmet får jeg denne meldingen: Cannot Connect to Chill Control device.Check USB connection on device and restart the chill control application. Er to kabler fra kjølingen, en "pumper power cable" og en "USB cable". Har koblet usb cable til CPU fan og pump power cable til sysfan. Er dette feil? Kunne noen hjulpet meg med hvordan jeg skal få dette til å funke? Har null peiling. Hovedkort: Endret 27. oktober 2011 av alexey1337 Lenke til kommentar
alexey1337 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Har koblet den på USB-kontakt nå, men får fortsatt denne meldingen: Cannot Connect to Chill Control device.Check USB connection on device and restart the chill control application. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Jeg får den samme meldingen. Jeg bruker et http://www.gigabyte.eu/products/product-page.aspx?pid=3894#ov.. Noen som har funnet en løsning på dette problemet? Endret 23. august 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ser ut som at man må oppdatere Device Manageren (USB headeren for vannkjøleren), jeg ser det er postet litt på overclock ifbm dette. Frank Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Den blir ikke vist i device manager i hele tatt. Lenke til kommentar
Tweekaz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ^^ mulig, dette er ett Alt for sent svar, men... Hadde ett lignende problem etter oppgraderingen til WIn8. fant ut at det var ett driver problem, så installerte alle programmer på nytt, siden brukte NET.frame til å oppdatere . problem solved Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva legger du i alle programmer på nytt? Lenke til kommentar
Tweekaz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hva legger du i alle programmer på nytt? Nei bare ''chillcontroll'' Skulle ikke stått ''Alle'' der . Uannsett, så merket Windows at det hadde oppstått ett problem. Så det kom opp en box hvor jeg kunne velge leit etter løsning online eller fiks manuelt. Valgte leit etter løsning online, så begynnte NET frame å søke , 2 min og en restart etter var det fikset . Endret 1. desember 2012 av Tweekaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå