KometHimmel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Hvorfor blir jeg kåt når jeg er alene men når han er der så skjer det ikke? Lenke til kommentar
Reflexo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nervøsitet, stress, Du er ikke avslappet.... bare noen tanker jeg hadde. 2 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Du tenner kanskje ikke på han? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Er vel hovedsakelig nervøsitet tenker jeg. Synes selv at det blir mye og forholde seg til når jeg er med ei jente, selv om hun er digg og jeg liker hva som skjer blir jeg skjeldent skikkelig steinhard og det å komme krever ekstremt med konsentrasjon. edit: Regner med han er ganske ung og uerfaren også, kanskje han er dårlig til og trykke på de riktige knappene? prøv og gå saaakte frem, lek med hverandre osv. så går det forhåpentligvis bedre etterhvert . Endret 28. oktober 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg