Nabaal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 yoo!! Hva skjedde med privatist nettside? Jeg kan ikke finne faget som jeg søkte i august. Og forresten, jeg skal ta skriftlig eksamen i Sosiologi. Husker ikke fagkoden, og det er også en grunn til hvorfor jeg vil inn på siden for å finne det ut. Men jeg har hatt sosiologi i ett år på videregående før jeg byttet det om til litt.engelsk. Og jeg tror da at jeg skal ha sosiologi fra 3 året og at jeg må ha det for å kunne få bestått vitnemål. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 privatistweb.no Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) lol sykt epic fail. takkar:D EDIT: SAM3016 - Sosialkunnskap dette er fagkoden. noen som har peiling hva jeg må lese og gjøre meg klar til? Endret 27. oktober 2011 av Nabaal Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sjekk udir.no for læreplanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå