Wiciwato Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Heisann sveisann Barbra Streisand. Skal være litt handymann og trenger å få vite hvordan man demontere veggkontakten til sentralstøvsugeren. Er to skruer jeg har skrud ut, men den henger fortsatt fast i veggen på et vis. Hvordan får jeg den helt av? Selve lappen som henger foran har knekt av, så all kraft forsvinner når jeg støvsuger oppe. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kontaktene pleier vel og være limt fast i rørene Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ok. Hva gjør jeg da? Er vel uendelig vanskelig å skifte sånn flaps da det er så lite og fiklete. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ser for meg at du må bruke makt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Makt er greit, men da må jeg vel isåfall lime den nye på plass? Det høres ut som en jobb jeg ikke har lyst å gjøre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Frontplata skal vel ikke være limt. Den sitter antagelig bare fast i gummipakningen. Prøv å vri litt. Delen som er limt på enden av røret sitter fast i veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå