Norish Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Idag Fikk jeg en genial idee om å bytte cpu kjøler pga høy lyd under bf3 spilling. Kjøpte derfor en corsair H60. Jeg slet litt med å få løs den gamle stock kjøleren men det gikk med et lite rykk. Jeg ble først redd CPU'en ble ødelagt da den hang på kjøleren istedet for å sitte igjenn på hovedkortet, men etter nøye inspeksjon så det ut til at den ikke hadde fått noen synlige skader(forøvrig kunne jeg heller ikke se noen synlige skader på hovedkortet). Når jeg så slår på pc'en skjer det ingen ting, det lyser og går forsåvidt men skjermen forblir svart. (Les: Krise får ikke spilt BF3) Går over alt av ledninger å finner ingen feil, bytter alt av ram da det lyser på DRAM på Hk'et, men ingen suksess. Tar også inn og ut skjermkortet men heller ikke det hjalp. Noen som har noen gode råd? Er ganske desperat da jeg har gledet meg til bf3 siden BF2 kom ut... Eventuelt om noen vet hvor mye det vil koste å få en tredjepart (f.eks. datakjeden) til å se over pc'en for å finne feilen. Eneste jeg har av ektra data HW er ram, ellers så har jeg ingenting. Tusen Hjertlig Takk til de som vil hjelpe! Endret 27. oktober 2011 av Víkingasveitin Lenke til kommentar
Norish Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Må bare få rettet en stor TAKK til Datakjeden, som feilsøkte og reparerte problemet i løpet av to timer! NYDELIG! Problemet var forresten at pin'ene bak på cpu'en var bøyde, men tror du ikke han på datakjeden klarte å bøye de tilbake, Skills! Endret 27. oktober 2011 av Víkingasveitin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå