sakshiw Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg lurte på om det var mulig å sette det nederste kortet til main gpu når jeg kjører crossfire, og hvordan gjør jeg dette om det eventuelt går? Lenke til kommentar
Laukhau Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tror at hvis du tar skjermkabelen som går i det øverste kortet inn i det nederste korte så blir det nederste kortet "hoved-GPU". Mener det var slik jeg gjorde det da jeg byttet om på "hoved-GPU" hos meg selv for en stund tilbake. Mulig jeg husker feil, men er jo verdt et forsøk =) 1 Lenke til kommentar
sakshiw Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Testa det funka ikke her Lenke til kommentar
Laukhau Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hm, da husker jeg sikkert feil. Tror jeg gjorde slik: Slo av Crossfire, tok skjermkabelen fra øverste skjermkort inn på nederste skjermkort og slo på crossfire igjen. Du kan jo alltids bytte om på skjermkortene (nederst/øverst) fysisk i datamaskinen, med mindre det var en spesiell grunn til at du skulle ha det nederste som hoved-GPU? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette kommer an på hovedkortet ditt, fungerer det ikke å flytte kabelen ned er eneste mulighet å fysisk bytte. Forskjellen i varme produsert er kanskje 1-2W under load, så det har fint lite å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå