Emils. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har mulighet for å spille i dag mellom kl 3-4 til 9. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvis vi begynner allerede i dag går det nok fint ettersom jeg har eksamen på tirsdag Så kan spille i dag for de som har mulighet Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Da har jeg lagt til de som ikke hadde lagt til meg, klar for spill når jeg online fremover. Så ser dere meg online så bare send en melding. Th3BTK, funka ikke å legge deg til, mulig du skrev gamertagen din feil? Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da har jeg lagt til de som ikke hadde lagt til meg, klar for spill når jeg online fremover. Så ser dere meg online så bare send en melding. Th3BTK, funka ikke å legge deg til, mulig du skrev gamertagen din feil? Oops. Glemte mellomrom. Th3 BTK Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan ta noen kamper fra ca 17.00 og utover i dag. Tenker også at vi utsetter fristen til i løpet av helgen hvis det er greit? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som har spilt eller? Hehe, jeg har ikke spilt mot noen enda i hvert fall. Men jeg kan spille fra nå og utover. Bare å si ifra her i tråden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har i alle fall ikke fått inn noen resultater. Men siden det er så få som det er så gjør det vel ikke at man utsettet litt tenker jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Passer meg bare bra egentlig, regner med det går bra for alle. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan spille nå, hvis noen er klare? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Litt forsinka jeg, men er på over 10 min. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Æsj, hva skjera lars? Får ikke kobla meg til deg.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mister bare connection.. Haff, EA omg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Så jævlig irriterende.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja Men jeg må stikke nå da, så vi får prøve igjen en annen dag da.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nekter å funke i dag. Kjempekjekt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 So close! Haha, 0 skudd på mål. Latterliggjort hele kampen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Har vel egentlig ikke nevnt det, men skal vi ha 1 eller 2 kamper mot hverandre? Jeg spilte i alle fall mot smågal nå. ble 3-0 til meg. 2 forsvarsfeil og dundrende effektiv Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er vel greit å ta 2 kamper mot hverandre. Så får man sjansen til å heve seg i andre kamp Bare inviter meg igjen forresten om du gidder mer. Trenger ikke være cup-spill heller, bare for the fun of it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå