Snoft Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hei Jeg kjøpte BenQ 27" LCD M2700HD for et par dager siden, koblet først opp med HDMI fra mitt skjermkort (GeForce 560 Ti) og med en DVI til min andre skjerm (NEC 2070), Dette fungerte ypperlig i 1 minutt, da ble min ny Benq skjerm helt svart. Skrudde av og på skjermen, og bildet var tilbake, etter x sekunder \ minutter skrudde den seg av igjen.. Koblet ut HDMI ledningen og koblet opp med en DVI kabel istedenfor til min nye skjerm, da fungerte det ypperlig, helt frem til nå.. Plutselig skjer det samme her, men det jeg nå legger merke til er at bildet er der, men det er som om baklyset er skrudd av \ brightness er skrudd helt ned. Jeg kan skimte bakgrunnsbildet og om jeg drar noen vinduer inn på den skjermen ser at jeg det er i bakgrunnen der. OSD menyen på skjermen er også like mørk som alt annet, slik at jeg får ikke gått inn på settings og endret noe. Tips, er det en autofunksjon som står på, eller no lignende? Fungerte fint i 30-40 timer med DVI kabel :S EDIT: Når den svarter ut, og jeg trykker på "input" på fjk, så kommer baklyset på igjen, og jeg kan velge ny source, evnt den samme EDIT2: Har nå prøvd med HDMI fra en laptop, samme problem der Endret 27. oktober 2011 av Snoft Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Høres ut som en dårlig inverter, skift skjermen i en ny. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ja, tok kontakt med butikken (Kjøpt for 2 dager siden), henter ny i morgen Utrolig kjip ting tho =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå