Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Organisere kampanje mot selvmord

Kristoffernico

Anbefalte innlegg

Hallo, mitt navn er Kristoffer. Jeg er fra ett fylke, der unge har begått selvmord. Jeg kjenner folk som har følt at de ikke har taklet mer. Jeg selv har slitt, tenkt på det og drevet emd selvskading. Du selv kjenner ingen vei opp, det føles bare som ett stort hull.

USA har en fantastisk organisasjon som driver en kampanje, der de får folk til å snakke om at ting blir bedre. De får alt fra presidenten til de som bor på gata, til å snakke. Dete er rettet mot LBHT(Lesbiske, Bifile, Homofile og Transer). Jeg ønsker at vi i Norge, skal danne noe det samme. Bare dette er rettet mot alle som sliter i hverdagen for: mobbing,problemer, hvordan de er og annet. Jeg vil at de skal få vite, det blir bedre. Tørr å lev livet, jeg er utrolig glad idag for at jeg fortsatt lever!

Jeg er AUF'er og var på Utøya, når jeg ser på samholdet Norge har funnet. Er min mening at dette protjektet ikke skal være noe problem å få gjennomført dette!

Hva synes dere om dette protjektet?

Her finner dere link til det Amerikanske protjekte: http://www.itgetsbetter.org/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...