Harald Gjerholm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Løvfall Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt ved Randsfjordens nedenfor Thorbjørnrud Hotel hvor det går en gang og sykkelsti. Noen striper sol sniker seg under et ellers tett skydekke. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Du har vore ein tur der nede ser eg-der var flott å gå tur og bu der----eit fint høstbilde med god balanse i fine farger/fint lys og fin skarphet-litt mørkt her og der som det blir på høstbilda når sola står lavt Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fin stemning i dit billede Harald - en flot, flot komposition, der drager blikket indad i billedet og åbenbarer kigget til fjeld og fjord, derude bag ved. Blev lidt mørkt på landet i højre side Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott bilde med gode farger og en fin komp. Litt synd med de mørke partiene. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott høstbilde med god dybde og fine farger. Komposisjonen er upåklagelig. Noe mørkt i venstre side er nevnt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Alle tiders komp.linken viser bildet litt hardt oppskarpet;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ja dette var flott og stemningsfullt Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for kommentarene kara. Det var da en voldsom spredning på bedømmelsene. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tror jeg ville tatt med enden av brygga. Blir ikke fortrolig med at den forsvinner ut av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg