Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Calm Before The Storm Bildet er fjernet. Beskrivelse: Topaz og div Nik produkter i dette bildet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Smak og behag. Jeg synes det er litt lite motiv og litt mye effektdemonstrasjon. Haloen rundt treet viser at dette er mer trikseri enn virkelig. Det samme gjør den unaturlig mørke himmelen og det unaturlig grønne gresset. Det er ellers et fint bilde av huset. 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Smak og behag. Jeg synes det er litt lite motiv og litt mye effektdemonstrasjon. Haloen rundt treet viser at dette er mer trikseri enn virkelig. Det samme gjør den unaturlig mørke himmelen og det unaturlig grønne gresset. Det er ellers et fint bilde av huset. Ikke for å krangle med det du kaller halo her er slik..skyene altså..med og uten denne behandlingen...ja smak og behag er jeg enig i...sikkert til noens forargelse att ikke alt er A4..hehe Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Dette er ikke versjon bilde!!! Men helt greit bilde og behandling.Når du behandling Nik versjon må forsiktig ikke bland! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Dette er ikke versjon bilde!!! Men helt greit bilde og behandling.Når du behandling Nik versjon må forsiktig ikke bland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg