Tåkelys Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skal bare informere alle som har planer om å kjøpe ny kjøler/vifte til sin Intel prosessor. Jeg kjøpte denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=10&s=pl Temp gikk ned fra 59 ved full load til 44 grader. Det må jo være svært bra. Da har jeg overklokket min 2.6GHz PC400 til 2.8GHz. Skal prøve den på 3.0GHz senere i dag. Den var svært lett å montere også. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvordan var støynivået i forhold til intel viften? samme? lavere? høyere? :o) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Støynivået er i alle fall IKKE høyere en Intel viften. Uten å være helt sikker, så kan det virke som om det er litt lavere støy nå. Men i alle fall ikke værre Har testet maskinen på 2912MHz, og klokket grafikkortet litt. Maks temp jeg har oppnådd, etter å ha kjørt 3Dmark flere ganger etter hverandre med 2912MHz er 51 grader. Da var system temp på 34 grader. Av en eller annen merkelig grunn vil ikke hovedkortet kjøre stabilt med 115fsb. Har lest at mange er plaget med å komme over 112fsb med det hovedkortet jeg har. Da må man over på hovedkortet å stille jumpere. Det gidder jeg ikke... Edit: Vet ikke om det har noe å si, men jeg satte opp spenningen fra 1.525 til 1.575V. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Edit: Vet ikke om det har noe å si, men jeg satte opp spenningen fra 1.525 til 1.575V. det har litt med tempen å si.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Synes 32db kan sies å være i middelklassen når d gjelder støy... men kjøler den bra og en liker å ha det bråkete.. så hvorfor ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå