killertomato Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei Er det noe her som har erfaring med mobiltbredbåndruteren, MF-60, til telenor? Hvor god sikring er det på den. Er det bedre å gå for et usb modem med tanke på sikkerhet? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner ikke helt hva du mener med sikkerhet her? Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner ikke helt hva du mener med sikkerhet her? Jeg mener sikkerhet mot at noen andre bruker nettet mitt. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Like sikker som andre trådløse routere vil jeg tro Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bruk WPA-kryptering og et unikt passord (f.eks lengre enn 10 tegn og ikke fra "ordliste"). Da er du trygg nok Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Men hvis du er skikkelig paranoid så kan du også bruke MAC-adresse filter (vet ikke om denne ruteren har dette men men), hvor nettet bare slipper til de maskinene/enhetene som du har klarert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå