appelsinbrus Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Finnes det noe program som gjør dette? Feks 250 bilder samtidig? Alle har samme størrelse og skal ned på samme størrelse. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har brukt faststone photo resizer til en begrenset mengde bilder tidligere. Du kan legge inn maler for output, med bildestørrelse, vannmerker, osv. slik at du kan masseprodusere endringer. Jeg synes det fungerte bra, og vil sannsynligvis bruke det samme programmet også i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PhotoShoppen takler det jo ... Prosess multiple files på file-menyen Lenke til kommentar
Mez Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg bruker denne: http://adionsoft.net/fastimageresize/ Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Du kan bruke Photoshop også. Eller Terminal på Mac hvis du kan å bruke det. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Adobe Elements;) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lightroom.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Vil vel si at programmer som Lightroom og PS Elements i dette tilfellet blir litt å skyte spurv med kanon? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Enig i det siste her. Men programmene kan jo dette, så hvorfor ikke nevne det da, selv om de ikke er dedikerte programmer til oppgaven? Endret 5. desember 2012 av Kenneth Solfjeld 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Enig i det siste her. Men programmene kan jo dette, så hvorfor ikke nevne det da, selv om de ikke er dedikerte programmer til oppgaven? Ut i fra måten TS stiller spørsmålet, så tror jeg ikke at TS bruker noen programmer i det hele tatt enda. Muligens med unntak av det som kommer med maskinen. Og da blir det fort bare forvirring når vi kommer trekkende med våre avanserte preferanser. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Image Resizer for Windows må være det enkleste programmet jeg har brukt. Et bittelite program som er tilgjengelig fra høyre-klikk. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Image Resizer er greit , men heller ikke mere. Bildekvaliteten til Fast Stone Image Resizer er da bedre ( det har jeg selv testet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå