Odesseiron Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det kan være duket for enda mer sandkassemoro fra svenske Avalanche. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Herlig hvis dette stemmer! Just Cause 2 var morro fra start til slutt! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Herlig! Har hatt utallige timer med morro med just cause 2 så dette vil jeg glede meg til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Håper bare man ikke utvikler spillet i nymotens stil, der det ikke ser ut som noe særlig annet enn en map-pack. Trasig DRM håper jeg også de holder seg unna! Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir det som 2'ern holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 2'ern er jo helt konge med mindre man bryr seg om stroyen osv. kan kaste bort uendelig timer med tilfeldig faenskap Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ikke spilt noe særlig av de to andre, men jeg ser definitivt moroa i å lage tilfeldig leven. Er av typen som ALDRI klarer å få gjort ferdig oppdragene i GTA fordi jeg alltid bare MÅ kjøre på et hopp eller over en mann eller etc... Det som hadde fått meg til å kjøpe en 3'er, er støtte for MP. Skulle jo tro at det ble utrolig moro å være flere om dette! Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Halleluja amen! Håper det blir muligheter for å herje rundt sammen med venner! 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Coop takk! Det ville vært helt kanon! 2 Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Yes, dette har jeg ventet på, har spilt over 100 timer i Just Cause 2... så det blir kos med en 3´er. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 JC2 er både fantastisk og dårlig på en gang. Storyen er så dårlig at jeg ikke gadd å sløse bort tid på det, men det er en fantastisk verden å leke seg i. Størrelsen og landskapene er sinnsykt bra, men de har mye igjen til å få verden mer opp på et mer "levende" nivå som f.eks GTA IV eller Mafia 2, menneskene/biler etc i JC2 er jo nesten på zombie nivå.. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis det ikke blir multiplayer denne gangen så omkommer jeg. JC har potensialet til å bli det kuleste multiplayer og coop spillet noen gang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjære Avalanche/Square: GI OSS FULL COOP-CAMPAIGN!!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Yes, dette har jeg ventet på, har spilt over 100 timer i Just Cause 2... så det blir kos med en 3´er. What he said. JC 1&2 beviste for min del at morsomt gameplay alene kan underholde meg i flerfoldige hundre timer. Hadde vært moro med MP, men det er på ingen måte et must for meg. Jeg liker å leke alene. Men i dagens miljø blir jeg overrasket hvis det bare er SP. Edit: "It's just a rumour and we're not releasing any game in 2012," Just Cause creator Christofer Sundberg informed us. Avalanche hasn't confirmed Just Cause 3 as a project. Eurogamer was told by Avalanche earlier this year that there are two "huge" titles in development at the Swedish studio. Both are scheduled for 2013. Kilde Kan godt vente jeg. Så lenge det kommer. Endret 27. oktober 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Ulveseter Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Håper vi får cheats i JC3, og co-op mode/multiplayer hadde vært konge og... Tidenes fuck-around-spill! Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja takk til flerspiller denne gangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå