Gå til innhold

Vil dette klare å kjøre bf3 bra?

Anbefalte innlegg

Fractal Design Define R3 Black Pearl

Noctua NF-P12 120mm Vifte

Corsair AX 850W PSU

MSI Z68A-GD65 (Gen3), Socket-1155

Intel® Core™ i7-2600K Processor

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9

ZOTAC GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA

Crucial m4 SSD 2,5" 128GB

OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA

Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S

Logitech Gaming Keyboard G110

BenQ 24" LED GL2450HM

MS COA Label Windows Home Premium 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

Eventuvelt hvor bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg husker att alle sa att mitt gtx 590 og i7-2600k ikke skulle klare battlefield 3 på ultra. bullshit! jeg kjører alt på max. får rundt 120-130 fps innomhus og i heftige scener utendørs med masse explosioner får jeg 70-80 fps. når jeg kjører crysis med allt på full peise får jeg bare 50-60 fps og det synker till 30 fps i krevende scener.

Lenke til kommentar

jeg husker att alle sa att mitt gtx 590 og i7-2600k ikke skulle klare battlefield 3 på ultra. bullshit! jeg kjører alt på max. får rundt 120-130 fps innomhus og i heftige scener utendørs med masse explosioner får jeg 70-80 fps. når jeg kjører crysis med allt på full peise får jeg bare 50-60 fps og det synker till 30 fps i krevende scener.

Jeg tror deg ikke et øyeblikk. BF3 er minst 20% tyngre å kjøre enn det Crysis er, 1 eller 2. Mine 6950 @850MHz (som burde matche din ytelse og litt til i BF3), klarer ikke å oppnå konstant 60+ fps. Jeg kjører på en blanding av medium og high for å få 120fps.

Lenke til kommentar

Hei. En ting jeg ikke skjønner. Hvorfor setter Hardware.no opp et system med GTX 560Ti på et system som de mener kjører fine detaljer i HD, også mener noen at du bør minst ha et litt bedre skjermkort?

Det er da vel ikke bare skjermkortet som spiller inn her, eller?

Selv vet jeg ikke/tviler jeg på at jeg kommer til å spille BF3 eller i det hele tatt prøver å spille det. Vet ikke, men det kan hende jeg har maskin nok til å dra det.

Men jeg bare lurte.

Hilsen. wil.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Jeg tror deg ikke et øyeblikk. BF3 er minst 20% tyngre å kjøre enn det Crysis er, 1 eller 2. Mine 6950 @850MHz (som burde matche din ytelse og litt til i BF3), klarer ikke å oppnå konstant 60+ fps. Jeg kjører på en blanding av medium og high for å få 120fps.

Problemet hans er kanskje at SLI ikke aktiverer seg i Crysis 2 og at det bare er ene kjernen som jobber? Det problemet har jeg med mitt 6990 nå.. Ikke fornøyd

Lenke til kommentar

Hei. En ting jeg ikke skjønner. Hvorfor setter Hardware.no opp et system med GTX 560Ti på et system som de mener kjører fine detaljer i HD, også mener noen at du bør minst ha et litt bedre skjermkort?

Det er da vel ikke bare skjermkortet som spiller inn her, eller?

Selv vet jeg ikke/tviler jeg på at jeg kommer til å spille BF3 eller i det hele tatt prøver å spille det. Vet ikke, men det kan hende jeg har maskin nok til å dra det.

Men jeg bare lurte.

Hilsen. wil.

De får sikkert noen detaljer, men det som er sikkert er at viss du kjøper pc til 10000, og kjøper 1stk 560ti, da har du prioritert noe så uti granskauen!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...