Astrid E. Saltveit Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Solhatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hærlig farge, flott bakgrunn og god skarphet... bra blomsterbilde. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fine farver, god baggrund - mangler lidt i skarphed øverst på blomsten. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bare nydelige med disse mettede fargene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sterke farger, men det ble da flott!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjempebra! Fine dype kontraster i et godt komp. Ville klonet bort den lyse flekken i v. nedre kant. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 hærlig farge, flott bakgrunn og god skarphet... bra blomsterbilde. Tusen takk! Fine farver, god baggrund - mangler lidt i skarphed øverst på blomsten. Tusen takk for kommentaren! Enig med deg vedr. skarpheten - jeg synes generelt det er vanskelig å finne den rette balansen for å få hele blomster skarpe og samtidig ungå at det blir for mye detaljer som vises i bakgrunnen....særlig når jeg også skal ta hensyn til vinklingen.... Bare nydelige med disse mettede fargene. Tusen takk skal du ha! Sterke farger, men det ble da flott!! Tusen takk! Kjempebra! Fine dype kontraster i et godt komp. Ville klonet bort den lyse flekken i v. nedre kant. Tusen takk for kommentaren! Ja, nå ser jeg den lyse flekken - igjen, - jeg hadde fjerna den, men her har jeg jobba frem og tilbake i flere lag så da har det nok gått litt i surr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg