ChristianAa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sjekk https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-NO&trackingid=JHUVT&event=displayProduct&categoryPath=/Applications/PhotoshopLightroom&distributionMethod=FULL Kjøpte på tilbud fra B&H via JetCarrier i forrige uke, ellers hadde jeg kastet meg rundt på dette tilbudet. Hilsen Christian Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hører jeg LR 4.0 i det fjerne? :-) Lenke til kommentar
ChristianAa Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hører jeg LR 4.0 i det fjerne? :-) Det er jo ofte bakgrunnen for å prøve å riste løs noen salg, ja. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LR3-oppfølgeren og CS5-oppfølgeren ventes til mars/april neste år. Hvis tidligere produktsykler er noe å basere seg på.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LR3-oppfølgeren og CS5-oppfølgeren ventes til mars/april neste år. Hvis tidligere produktsykler er noe å basere seg på.. Jeg vil ikke vedde imot. Tilbudet kommer vel flere ganger får en håpe; det er jo snart jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå