hmm Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg ble banned fra gamespy arcade fordi jeg sa til en fyr at han kunne få tak i en no cd crack på http://www.gamecopyworld.com (noe som er helt LOVLIG til EGET bruk) jeg har reinstalert,laget ny konto men ingenting funker.. er fortsatt banned 3 dager senere please help me out :wink: [ Denne Melding var redigert av: hmm på 2002-02-07 07:38 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Trur nok ikkje det er heilt lovlig til privat bruk. Dei fleste spill/program som kjem ut har jo klausular i lisensen som seier at du ikkje har lov til å endre på filene i spillet/programmet. Så det så... Lenke til kommentar
hmm Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 08:34, kilogram skrev:Trur nok ikkje det er heilt lovlig til privat bruk. Dei fleste spill/program som kjem ut har jo klausular i lisensen som seier at du ikkje har lov til å endre på filene i spillet/programmet. Så det så... Hmm skal finne ut fakta om det der jeg en gang for alle, jeg kontakter en del firmaer og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå