A E S T H E T I C Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 God morgen. Jeg skal sette inn penger i banken for å kjøpe Battlefield 3. Hvordan fungerer det hos Fokus Bank? Har de en maskin for å sette inn hos kontorene sine? Og hvor lang tid tar det før pengene er disponible? Håper på RASKT svar. BF3 er ute!!! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg setter inn penger i Postbanken så går jeg bare til kassen å fikser dette. Pengene er disponible med en gang. Lenke til kommentar
worldsignia Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vet ikke hvordan det er der du bor, men her i Oslo har Fokus en maskin du kan bruke, eller man kan sette pengene inn over disk i en filial. I begge tilfeller er pengene disponible med en gang. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vet ikke hvordan det er der du bor, men her i Oslo har Fokus en maskin du kan bruke, eller man kan sette pengene inn over disk i en filial. I begge tilfeller er pengene disponible med en gang. Og ifølge www.fokusbank.no er innskudd/uttak av kontanter i kassen gratis for Fokus Banks kunder. (prisliste) [PDF] Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Man går i skranken, overleverer pengene til funksjonæren og vips er pengene tilgjengelig på kontoen din før du kommer dge ut døren. Så enkelt at selv mor kan klare det! 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så enkelt at selv mor kan klare det! Så enkelt at noen allerede hadde svart på spørsmålet for en time siden .... 1 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så enkelt at noen allerede hadde svart på spørsmålet for en time siden .... Bra observert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå