Odesseiron Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Denne gangen snakker vi interaktivt eventyr og null cel-shading. Les hele saken Lenke til kommentar
JonyThePony Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skuuuuuffaaaaaa... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva i alle dager... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Heller et XIII eventyrspill til mobile enheter enn ikke noe XIII i det hele tatt. Selv om det jo er litt... rart. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Huff, så frem til et nytt XIII skytespill med dagens standard Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Oooh, lovende. Edit: Iphone og Ipad? Mindre lovende... Endret 27. oktober 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bwahahaha. Morsomt! Ifølge utviklerne er grunnen til at de har valgt en annen sjanger enn Ubisoft gjorde med sitt spill at de vil fortelle en bedre historie. In your face Ubisoft & FPS. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Spille eventyr spill på nettbrett er meget kos, men var kanskje ikke helt hva jeg så for meg...får satse på at det blir bra da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Heller et XIII eventyrspill til mobile enheter enn ikke noe XIII i det hele tatt. Selv om det jo er litt... rart. Tja, for meg personlig blir det ikke akkurat store forskjellen mellom de to alterantivene... AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser absolutt den, men som alltid når det gjelder spill så har man enten plattformen som trengs eller så går man glipp av noe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser absolutt den, men som alltid når det gjelder spill så har man enten plattformen som trengs eller så går man glipp av noe. Hadde nok ikke kjøpt det på en annen plattform heller. AtW Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det var en skuffelse uten like. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser absolutt den, men som alltid når det gjelder spill så har man enten plattformen som trengs eller så går man glipp av noe. Hadde nok ikke kjøpt det på en annen plattform heller. AtW Kjenner jeg blir så lystig å glad av dine solstråler i det siste altså ATW. Ting litt ræva om dagen eller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ser absolutt den, men som alltid når det gjelder spill så har man enten plattformen som trengs eller så går man glipp av noe. Hadde nok ikke kjøpt det på en annen plattform heller. AtW Kjenner jeg blir så lystig å glad av dine solstråler i det siste altså ATW. Ting litt ræva om dagen eller? Har nok mer å gjøre med at jeg ikke synes det høres så spennende ut som spill enn generell dagsform. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå