Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Uro. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Når det blåser fra vest............ Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Veldig friskt og fint bilde med en flott himmel Her ville jeg kuttet bilde i overkant av de nederste bølgene. De er ute av fokus, og det synes jeg trekker bildet ned litt 1 Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Forfriskende og flott. Her ville jeg vel i utgangspunktet gått opp i ISO og brukt mindre blender, men gjort er gjort og derfor er jeg ening med wasco i kuttet 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 friskt bilde, skulle gjerne hatt en stein el. i front ... blir litt "flatt" 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fint dynamsik billede af havet, som at stå derude selv. Men måskeer skæret derude for lidt at fokuserepå. Mangler noget i horisonten - du har lidt med i højre side :-) 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eit fint bilde i farger/lys--og her er det "blæst" 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Veldig friskt og fint bilde med en flott himmelHer ville jeg kuttet bilde i overkant av de nederste bølgene.De er ute av fokus, og det synes jeg trekker bildet ned litt Takker for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg