Gå til innhold

Hjelp til dreamweaver knspper

Anbefalte innlegg

Hei! vi har fått i oppgave og lage en nettside i informasjonsteknologi på skolen og jeg har fått et lite problem. Jeg skal knapper til forskjellige undersiden. Jeg har Hjem, Tjenester, Media og Om oss, som jeg skal ha som knapper øverst på siden.

Jeg prøvde meg med spry menu bar, men fikk ikke midtstilt menyen, så da gikk jeg over til og bruke enkle bilder som linker.

Det funker som det skal, men har et lite spørsmål:

Under Tjenester skal jeg ha to andre valg. Hvis man holder musen over så vil det komme to nye valg. Fikk til og lage undervalg(eller hva det heter) med sry, men der er problemet at jeg ikke får midtstilt menyen.

*Hvordan kan jeg få "undervalg" til bildene/knappene?

Vi bruker ikke Html enda, så vil helst vite hvordan man gjør det uten koder ;)

:)

D02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si det:P vi har hatt noen få timer med DW, ingen ting med html/JavaScript. Det eneste vi har gjort av koding er css og der fikk vi koden på en fil som vi bare kopierte.

Tror ikke det er viktig og ha fancy knapper, men noe jeg selv vil. Vil jo lære ting;P

Det beste hadde vært hvis noen kunne dette med drag & drop(trykk på knapper for å få funksjoner. Ikke koding) får jeg beskjed om og forklare hva jeg har gjort vil jeg helst kunne forklare det;)

Hvis noen vet hvordan man får spyr button bar sentrert i midten kan jeg nøye meg med det :)

Edit: traff post knappen for fort:/

Endret av D02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...