Gå til innhold

BF3 Singleplayer spoilers! - Kva syntes du om den?

Anbefalte innlegg

Hai...

STOPP å les om du ikkje vil ha noken avsløringer av Singleplayer'n

Kva synes du som singleplayern i BF3?

Eg syntes den var heilt OK!

Var noken brett man fikk lyst til å dø på slutten kun for å spele dei oppigjen der og da.

Det var spessielt ved badehuset (poolhouse?)

Gå nede i gangene med sniperrifla med thermal siktet og plaffe ned enemyes var morro! One shot, one kill!

Tankskjøyringa var ok, men fort gjort å miste syne av friendly tanks, så mista litt oversikten.

Ellers var det mange gode brett... spessielt flyturen var morro!

Det eg ikkje likte var combat melee systemet. Der kunne dei ha funnet på noke bedre.

Teammates var også fort frampå når det var klart til å avangsere. Såg det spessielt ute på jorda, da vi skulle skyte russere.

Skaut ned den siste russern, så spratt det kanskje 8-10 mann over sandsekkene 1 sekund etter eg hadde skutt.

Kva syntes dere om combat melee greia?

Om eg skal gji ein karakter på singleplayern så blir det ca 7.5-8/10 poeng.

Då er det vel berre å starte på multiplayern da vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det er greit at jeg kommer innpå her.

Da jeg kikket igjennom en video som viser jetfly i single player, så skjønte jeg at dette ble for dumt for meg, altfor simpelt helt enkelt. Tror ikke jeg vil engang gidde å spille single player.

Det som fikk meg til å kjøpe spillet på forhånd, var timevis med open beta som jeg syntes var skikkelig moro. Håper bare det vil være mulig å ordne med noe voice comms for BF3 uten for mye bry.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve meg på singleplayer etter noen timers onlinespilling i går. Det er jo verre skriptet enn en actionfilm. Plutselig mister man kontrollen og blir fysisk overfalt idet man prøver å skyte en mistenksom fiende. Det er også mye greiere når brettene har fysiske avsperringer i stedet for at det kommer opp en melding om at du holder på å forlate kampsonen. FORLATE DEN?! Det kalles FLANKING! Og det er heller ikke snakk om å være endel av teamet. De gjør sin greie uavhengig av hvor du er. Ikke lager de plass til deg rundt pallene i det første brettet under briefingen heller.

Vet heller ikke hva som var verst av å -

1. Rydde en hel parkeringsplass for terrorister og så skriker den ene lagkameraten "Kom dere inn igjen, sniperen er fortsatt i et av vinduene her!". Han var ikke det i de fem minuttene vi brukte på å slakte 20-30 folk...

2. krabbe på et tak hvor den samme sniperen har god oversikt. Vente på at den ene lagkameraten kommer seg i posisjon og reiser seg halvveis opp og sitter sånn i et minutt før jeg blir plaffet ned med en gang jeg reiser meg.

Så nei, jeg har ikke kommet veldig langt og kommer ikke til å gjøre noe forsøk på å komme lenger -_-

Co-op har jeg hørt skal være mye artigere. Håper dette stemmer :)

Lenke til kommentar

Noe av det dårligeste jeg har spilt.

Ja grafikken er sinsyk, lyden er bedre enn Keira Knighly.

Men det er så vanvittig dårlig gameplay med overdreven bruk av quicktime events. "Trykk-E-for-å-drepe-mus" <-- seriøst?

Man stå der og der, for at spillet skal gå videre, må bruke det og det turret våpenet for å drepe de og de, for at spillet skal videre.

Det skal mye til å lage noe som er dårligere enn DNF, men det har jaggu DICE klart.

Helt tragisk.

Helldigvis er mulitplayern ûber sjef :)

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Det var da som forventet. Jeg føler jeg har spilt denne kampanjen veldig mange ganger før. Grafikken er bra, men kanskje litt overhypet? Mulig jeg er sløv, men fant ikke ut hvordan jeg skulle slå av "dritt på linsa"-effekten og nettopp denne effekten gjør at den lekre grafikken forsvinner litt i enkelte områder. Skjønner rett og slett ikke hvorfor de la til en slik effekt, men det er kanskje bare meg. Ellers tungt scriptet ala det vi har sett i COD og regner med vi får omtrent den samme kampanjen i det kommende MW3. Sniper delen var min favoritt slik den har vært det i MW.

Lydbildet er rett og slett fantastisk. Var flere ganger jeg bare satt og gliste over herlige våpenlyder. Skuffende kort, men det var jo som ventet. Skaffet meg ikke BF3 pga singleplayern, men det hadde jo vært moro om singleplayern var litt lengre. Slik som det er nå så kunne de vel egentlig ha spart seg denne.

Lenke til kommentar

For min del gledet jeg meg til slutten allerede etter to timer spilling, dvs halveis :ermm:

For meg er det helt sinnsykt ubegripelig at det fortsatt er spill som har sånt "kryss denne linja for å aktivere neste oppgave"-opplegg. Står du litt bak og skyter, så kommer du ingen vei selv om du til slutt dreper hele russlands befolkning tilsammen...

Lenke til kommentar

Er litt forundret over reaksjonene her... Hvordan forventninger hadde folk på forhånd egentlig?

Friheten og åpenheten til Arma spillene og det filmatiske til MW, i en buggfri perfekt blannding?

Hvilken spill sammenligner dere egentlig Bf3 med? Grafikken er det beste jeg noen gang har sett, og lydbilde er uten tvil det beste jeg har hørt og våpenfølelsen er helt fantastisk. Historien virker helt ok som en dårlig unskyldning til å boltre seg i disse herlighetene. Ikke mer ikke mindre.

Kampene i singelplayer virker 10X mer realistisk enn hva det fremstår i mw. Sammenligner man mw1 og 2 med bf3 så kommer bf uten tvil best ut av det. Sammenligner man med friheten og realismen i arma kommer bf dårlig ut.

Jeg har for dårlig nettlinje til at multiplayer blir så atraktivt, så glad singelplayer i det minste innfrir mine forventninger :)

ps. Ai'en gjør en del teite ting, noen bugs her og der. Men ingen gamekillers for min del.

Lenke til kommentar

Er litt forundret over reaksjonene her... Hvordan forventninger hadde folk på forhånd egentlig?

Friheten og åpenheten til Arma spillene og det filmatiske til MW, i en buggfri perfekt blannding?

Hvilken spill sammenligner dere egentlig Bf3 med? Grafikken er det beste jeg noen gang har sett, og lydbilde er uten tvil det beste jeg har hørt og våpenfølelsen er helt fantastisk. Historien virker helt ok som en dårlig unskyldning til å boltre seg i disse herlighetene. Ikke mer ikke mindre.

Kampene i singelplayer virker 10X mer realistisk enn hva det fremstår i mw. Sammenligner man mw1 og 2 med bf3 så kommer bf uten tvil best ut av det. Sammenligner man med friheten og realismen i arma kommer bf dårlig ut.

Jeg har for dårlig nettlinje til at multiplayer blir så atraktivt, så glad singelplayer i det minste innfrir mine forventninger :)

ps. Ai'en gjør en del teite ting, noen bugs her og der. Men ingen gamekillers for min del.

Jeg hadde håpet på et åpent spill hvor man fikk et oppdrag, og man kunne velge hvordan man ville løse det. (FarCry). Ikke noe filmatisk som MW. har jeg lyst på noe filmatisk, ser jeg en film. Desverre er jeg tydligvis ikke i flertall om det :(

BF har alltid vært et taktisk og tidvis strategisk spill, at man ikke skal få en SP som bygger opp under det er skuffende.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...