Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Et lite tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott og naturlig lys.God komp og skarphet. Bildet må sees på linken. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Enig med Thor om at dette må sees på linken Da kommer de flotte detaljene i forgrunnen til sin fulle rett. Men den øverste delen av bildet bør sees i lite format...hehehe For det er en god del fargestøy på himmelen og en til dels en godt markert halo i overgangen mellom fjellene og himmelen. Men dette kommer bare fram i storformatet Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gode farver her i billedet fra Karmøy.God forgrund med det lille træ. Synes dog at kompositionen er noget i ubalance - mine øjne bliver ligesom trukket fra hinanden når jeg forsøger at fokusee på samspillet mellem træ og fyrtårnet i det fjerne. Tror at jeg næste gang billedet skulle tages ville gå lidt mere til højre, således at elementerne kom tættere sammen - måske også forsøge at gøre træet lidt mere dominerende selvom det er lille :-) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skarpt så det holder. God komp i mine øyne. Bra! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Spesielt og fint motiv med fine farver og skarphet. Kunne trengt en støyreduksjon men et plager ikke meg. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott og naturlig lys.God komp og skarphet. Bildet må sees på linken. Takker så mye for en behagelig tilbakemelding Thore Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Enig med Thor om at dette må sees på linken :)Da kommer de flotte detaljene i forgrunnen til sin fulle rett.Men den øverste delen av bildet bør sees i lite format...heheheFor det er en god del fargestøy på himmelen og en til dels en godt markert halo i overgangen mellom fjellene og himmelen.Men dette kommer bare fram i storformatet Ja jeg måtte jo legge inn noen feil vet du he he, takker så mye for ærlig tilbakemelding Wasco Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Gode farver her i billedet fra Karmøy.God forgrund med det lille træ. Synes dog at kompositionen er noget i ubalance - mine øjne bliver ligesom trukket fra hinanden når jeg forsøger at fokusee på samspillet mellem træ og fyrtårnet i det fjerne.Tror at jeg næste gang billedet skulle tages ville gå lidt mere til højre, således at elementerne kom tættere sammen - måske også forsøge at gøre træet lidt mere dominerende selvom det er lille :-) Takker så mye for ærlig tilbakemelding Websters, Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Skarpt så det holder. God komp i mine øyne. Bra! Tusen takk Morten Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Spesielt og fint motiv med fine farver og skarphet. Kunne trengt en støyreduksjon men et plager ikke meg. Takker så mye for kommentaren Harald Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fint bilde med Bokna landet i bakgrunnen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Takker så mye ethomassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg