Gå til innhold

BK: Et lite tre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Thor om at dette må sees på linken :)

Da kommer de flotte detaljene i forgrunnen til sin fulle rett.

Men den øverste delen av bildet bør sees i lite format...hehehe

For det er en god del fargestøy på himmelen og en til dels en godt markert halo i overgangen mellom fjellene og himmelen.

Men dette kommer bare fram i storformatet

Lenke til kommentar

Gode farver her i billedet fra Karmøy.God forgrund med det lille træ. Synes dog at kompositionen er noget i ubalance - mine øjne bliver ligesom trukket fra hinanden når jeg forsøger at fokusee på samspillet mellem træ og fyrtårnet i det fjerne.

Tror at jeg næste gang billedet skulle tages ville gå lidt mere til højre, således at elementerne kom tættere sammen - måske også forsøge at gøre træet lidt mere dominerende selvom det er lille :-)

Lenke til kommentar

Enig med Thor om at dette må sees på linken :)Da kommer de flotte detaljene i forgrunnen til sin fulle rett.Men den øverste delen av bildet bør sees i lite format...heheheFor det er en god del fargestøy på himmelen og en til dels en godt markert halo i overgangen mellom fjellene og himmelen.Men dette kommer bare fram i storformatet

Ja jeg måtte jo legge inn noen feil vet du he he, takker så mye for ærlig tilbakemelding Wasco :)

Lenke til kommentar

Gode farver her i billedet fra Karmøy.God forgrund med det lille træ. Synes dog at kompositionen er noget i ubalance - mine øjne bliver ligesom trukket fra hinanden når jeg forsøger at fokusee på samspillet mellem træ og fyrtårnet i det fjerne.Tror at jeg næste gang billedet skulle tages ville gå lidt mere til højre, således at elementerne kom tættere sammen - måske også forsøge at gøre træet lidt mere dominerende selvom det er lille :-)

Takker så mye for ærlig tilbakemelding Websters, :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...