Tommelom Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Lurer litt på denne. Ikke mange maskiner der ute med matt skjerm, så denne er interessant. Blir DETTE oppsettet (pluss AMD skjermkort. Kommer ikke med i linken). Batteri er ikke imponerende, men jeg kan vel leve med det. Ser også ut til at innsynsvinkelen vertikalt er grei. Den klarer av det jeg har klart å se på en videosnutt å holde en unison lysstyrke over hele skjermen. Noe de fleste bærbare sliter med etter min erfaring. Men de fleste tester klager over lav lysstyrke, ikke helt topp sortnivå og kontrast. Jeg kan leve med dette for å slippe glossyskjerm bare det ikke er helt horribelt. Begynner å bli skikkelig lei av å lete etter en grei pc med matt og god skjerm som ikke koster over 10.000 kroner. Men det finnes jo ikke. Så nå får jeg bare velge noe som jeg kan "leve med". Noen her som har denne og kan ytre sin erfaring? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Selv betaler jeg gjerne 5-6000 ekstra for å få PC med tradisjonelt tastatur, matt skjerm og service på stedet. Hardwaremessig er de fleste arbeidslaptoper der de trenger å være. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Blir ikke helt klok på hva du egentlig svarte på her. Har nå uansett lagt Dell på vent i påvente av 7 serien til Samsung. Ser ut til å være nært opptil det jeg er ute etter. At jeg må betale en del mer enn jeg hadde tenkt får jeg bare finne meg i. Bedre med 2-3 lapper ekstra i prisen enn å irritere seg i årevis over en maskin som ikke er optimal. Så jeg setter "løst" på denne tråden og legger saken død for øyeblikket. Endret 30. oktober 2011 av Tommelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå