Gå til innhold

BK: Fantasigress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene dine hverken kan eller skal bedømmes ut fra fototekniske prinsipper :)

Dette er kunst, og veldig bra kunst - slik jeg ser det.

Varmt, intenst og utfordrende

Tusen Takk Wasco,altid like hyggelig lese dine komentarer,ja jeg måtte bare dra til litt i spakene igjen,hyggelig det blir tatt imot på sin måte,smil...

håper du har det bra,titter på alle fine bildene og skulle gjerne ha kommentert alle,men tiden strekker ikke til om dagen...men endelig ferdig m gulvet her hjemme,det er så mye mere en man aner v vannskade og det tar sån tid...og forsikring tøyer min tolmodighet til det ytterste,så har begynt rep alt selv,og jeg er ikke snekker,maler,murer osv...så må sette meg inn i alt sammen...men da blir det ihvertfall gjort,stort smil til deg...

setter stor pris på kommentarene dine vet du...

ha en fin kveld

klem

Fint at eksperimentere i photoshop - kan komme megen abstrakt kunst ud af dette. Her blev det med friske krasse røde nuancer.

Tusen takk Websters,for hyggelig komentar,ønsker deg en fin natt,smil

Du får det til :) og severdig er det også.

Tusen Takk Copola,hyggelig du synes det,ønsker deg en fin natt,smil

Lenke til kommentar

Kunst...igjen;)

Hei Jan Erik,hyggelig se deg og takk for kommentaren din,,,det er litt premien for dagens snekkring og maling...dette tar tid,mye mere tid en jeg trodde... så kjenner det i armer rygg og passe bra trening være håndtverker,he he...hadde nok ikke klart det hver dag gitt... så østensjøvannet ser ut til kunne ende i is før jeg er ferdig... men det er der jo heldigvis for altid,så får ta det når tiden er med meg igjen...

ønsker deg en fin natt

klem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...