Superkonge Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei Er på jakt etter en ny mobiltelefon til rundt 1500kr. Den må være/ha: Liten, lett, godt display, vibrator, kunne lagre mange SMS, robust og nyttig. Jeg har sett meg litt rundt og funnet en. Simens ME45. Er det noe å satse på, eller finnes det mye bedre alternativer? Lenke til kommentar
javvad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Siemens M55 vil jeg anbefale! Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hvor finner jeg den billigst da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvor finner jeg den billigst da? Prøv prisgiden:wink: Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Er på jakt etter en ny mobiltelefon til rundt 1500kr. Den må være/ha: Liten, lett, godt display, vibrator, kunne lagre mange SMS, robust og nyttig. Jeg har sett meg litt rundt og funnet en. Simens ME45. Er det noe å satse på, eller finnes det mye bedre alternativer? Har du vurdert samsung sgh-c100? Kjøpte den i går for 1698 på telebutikken i trondheim. Fantastisk skjerm, kan lagre mellom 50 og 100 meldinger, vibrator, java, liten og lett. Anbefaler på det sterkeste Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nokia 3510i har fargeskjerm mms+++ koster 995 på obs med ring kontant (tror det var obs, var i vestfold) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Anbefaler ikke Nokia 3510i, det er noe av det verste du kan kjøpe! Dårlig fargeskjerm, ikke fullstendig mms, dårlig poly-toner.. Har nettopp solgt min for jeg var ikke fornøyd med den! Skal nå bestille en Siemens M55 Gleder meg til jeg får den! Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 skjelsba skrev: "Har du vurdert samsung sgh-c100? Kjøpte den i går for 1698 på telebutikken i trondheim. Fantastisk skjerm, kan lagre mellom 50 og 100 meldinger, vibrator, java, liten og lett. Anbefaler på det sterkeste" Jeg ser at den har disse dataene for baterikapasitet. Er ikke d litt lite? Standbytid: Opptil 90 t Taletid: Opptil 2,5 t Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Anbefaler deg å gå for Siemens M55 hvis du ikke trenger IrDA/Bluetooth.. Lenke til kommentar
javvad Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hei! Jeg sjekket ut samsung c100. Den koster 1599.- uten abn. Jeg anbefaer denne mer enn M55. C100 har f. eks 65000 farger mens M55 har 4096. C100 har 40 kanals polyfoniske ringetoner, mens M55 har en del mindre. Dessuten er menyene mye finere på C100. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Er på jakt etter en ny mobiltelefon til rundt 1500kr. Den må være/ha: Liten, lett, godt display, vibrator, kunne lagre mange SMS, robust og nyttig. Jeg har sett meg litt rundt og funnet en. Simens ME45. Er det noe å satse på, eller finnes det mye bedre alternativer? Anbefaller Siemens M55 : Rimelig telefon fra Siemens med fargeskjerm, java, mms, god minne kapasitet(1,87 MB tror jeg godt nok om du ikke skal proppe med bilder og slikt), muligheter for tilkobling av kamera, god addressebok, komponering av polyfoniske toner på mobil, plass til MYE meldinger i mobil (tror det er 100 i vanlig minne + MYE mer i det fleksible minnet,. kommer selvsagt ann på hva annet du har der) M55 har nok det meste de fleste av oss har behov for i en mobiltelefon idag samt et mer eller mindre stilig design ;-) Men derimot har du mer særskildte behov som for eksempel støtte for Bluetooth og /eller IR i tillegg så er dette noe M55 desverre ikke har. Lykke til med valg av en ny telefon! :wink: Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 skjelsba skrev: "Har du vurdert samsung sgh-c100? Kjøpte den i går for 1698 på telebutikken i trondheim. Fantastisk skjerm, kan lagre mellom 50 og 100 meldinger, vibrator, java, liten og lett. Anbefaler på det sterkeste" Jeg ser at den har disse dataene for baterikapasitet. Er ikke d litt lite? Standbytid: Opptil 90 t Taletid: Opptil 2,5 t Samsung oppgir selv 145 tror jeg. Tror taletid var ca. 4. Jeg klarte å slite den ut i løpet av et døgn med mye fingring i menyer, ir, ringetoner +++. Ikke så veldig imponerende, men det duger. Derimot er det ganske tricky å få den til å kun vibrere på inkommende samtaler og sms samtidig. Fikk det til til slutt, men det var ikke logisk. Ei heller kan en legge til ord i ordboken, men det kan løses ved at det er lett å slå ordboken av og på. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nokia 3100 er nok et bedre kjøp om du vil ha Nokia. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Anbefaler ikke Nokia 3510i, det er noe av det verste du kan kjøpe! Dårlig fargeskjerm, ikke fullstendig mms, dårlig poly-toner..Ganske enig der ja, har den selv. Ikke noe særlig liten heller, men lett nok er den. Liker heller ikke de myke knappene, litt dårlig til å skrive melding og navigere med...vibratoren er grei nok den, men den vibrerer ikke altfor mye heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå