Gjest medlem-211409 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Dette er ikke noe jeg egentlig bryr meg om, men jeg sitter her og har ikke noe å gjøre på og tenkte jeg kunne prøve å hjelpe forumet, enda så lite dette har å si: Når man trykker på en lenke innpå forumet, blir den åpnet i samme fane. På mange andre sider (f eks facebook) blir alle lenker åpnet i en ny fane. Det er litt irriterende å trykke "åpne i ny fane" manuelt, og litt rart at man må gjøre det her inne når det ikke er slik på mange andre sider. Bare mitt bidrag til hva som kan gjøres bedre:) Lenke til kommentar
Miggelitoo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det går ann å trykke inn musehjulet (scrolleren) for å åpne linker i ny fane dersom du ikke visste det, gjør det veldig mye lettere i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Man trengte jo ikke dette før? For noen år siden ble alle lenker åpnet i ny fane på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Det kommer nok av endret CSS i de nyere versjonene av IPB. Endret 9. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det går ann å trykke inn musehjulet (scrolleren) for å åpne linker i ny fane dersom du ikke visste det, gjør det veldig mye lettere i enkelte situasjoner. Kan vel tilføye at Netbooken min ikke har noe musehjul... Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg slenger meg på denne og lurer på hvorfor det er valgt å gjøre det slik? Diskusjon.no er for tiden det eneste nettstedet jeg frekventerer som velger å åpne eksterne lenker i samme vindu/fane. Det er en underlig funksjonalitet, tatt i betraktning at de fleste kommersielle nettsteder vet at de ikke skal sende brukerne bort fra siden på den måten. På den andre siden, jeg har blitt ganske god på ctrl-shift-t, for å si det sånn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 wow, så lærte jeg noe nytt idag også. Visste ikke om musehjulet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå