Gå til innhold

Skal starte selger avdeling - tips.

Veg-A

Anbefalte innlegg

Jeg har fått muligheten til å starte et selger firma. Vi starter opp med 5 ansatte. De skal selge produkt og løsninger over telefon.

Jeg er veldig spent på å høre innvendinger og tips fra andre.

Hva mener dere vil være utfordringene her?

Tips til problemstillinger og løsninger settes stor pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, den innlysande utfordringa er å selge over telefon. Mange har reservert seg mot slike salg og dei som ikkje har reservert seg må du klare friste rimelig kjappt før dei legger på.

Det viktigaste er nok at du prøver å sile ut rellevante telefonnummer slik at dere kun ringer personer som med ei viss sannsynlegheit har interesse for deres produkter og løsninger.

For eksempel kan dere vurdere om det er mest sannsynleg at kvinner vil ha produktet enn at menn vil ha det. Dere sparer mykje tid dersom dere slepp å snakke med folk som ikkje kjem til å kjøpe noke.

Ei anna utfordring er at du starter med fem ansatte, er denne virksomheita så lukrativ at dette lønner seg? For eit ny oppstarta firma så kan det være lurt å teste markedet med færre ansatte fyrst og ansette fleire dersom dere får behov.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding, men jeg er ute etter andre synspunkter og vinklinger.

Jeg har ingen utdannelse i bunn og lurer fælt på hva som kan være av utfordringer.

Hva slags hindringer vil jeg komme borti i det daglige?

Hva skal en Leder ha fokus på og hva vil hverdagen innebefatte?

Som dere ser så er jeg ganske så blå, så jeg setter pris på alt av svar jeg kan få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...